רוצים לעבוד בארה"ב? בואו למפגש 'רילוקיישן בעידן טראמפ'

    שלום בידרמן No Comments on רוצים לעבוד בארה"ב? בואו למפגש 'רילוקיישן בעידן טראמפ'

    מפגש ישראלים שמבקשים לעבור לעבוד בארה"ב על השינויים במדיניות ההגירה • ההצלחה בהייטק, האקזיטים והשתלבות ישראלים בחברות בינלאומיות הביאה לגידול במספר הישראלים שחיים בעמק הסיליקון בקליפורניה

    דונאלד טראמפ צילום: איציק רויטמן
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות יזמים ועובדים שמבקשים לפרוץ בתחום ההייטק ולעבור לעמק הסיליקון ישתתפו במפגש שיעסוק בדרישות החדשות של הממשל האמריקאי לקבלת היתרי עבודה. מדיניות ההגירה לארה"ב המשתנה בעידן טראמפ, הצווים והחלטות בתי המשפט יוצרים בלבול ואי ודאות בקרב ישראלים שמעוניינים לעבור לעבוד בעמק הסיליקון ומטרת המפגש היא להבהיר את המצב החוקי הנוכחי והשינויים הצפויים.

    ההצלחה בהייטק, האקזיטים והשתלבות ישראלים בחברות בינלאומיות הביאה לגידול במספר הישראלים שחיים בעמק הסיליקון בקליפורניה וכיום מגיעה הקהילה ליותר מ-60 אלף איש, כולל בני הזוג והילדים. המספר העצום של הישראלים שחיים באזור גיאוגרפי קטן יחסית, חלקם ב"שכונות ישראליות" הביא להתפתחות של מרכזי תרבות ופעילות, ספריות בעברית, בתי ספר ואירועים.

    איה שמואלי לבקוביץ, מנכ"לית עוגן רילוקיישן אשר מארגנת את המפגש, אומרת שמטרתו לתת לישראלים המבקשים לעבור לארה"ב תמונת מצב עדכנית על מדיניות ממשל טראמפ ולסייע להם לבצע את המעבר בצורה חלקה ככל שניתן, מבלי להכנס להוצאות מיותרות ולהקל גם על בני משפחותיהם ועל הילדים בגילאים השונים. קיימים הבדלים רבים בחיי היומיום בין ישראל לארה"ב כמו הגשת דוחות מס באופן אישי ולא דרך מקום העבודה, מערכת בריאות פרטית עם שיטת ביטוח מורכבת, צבירת היסטוריית אשראי לפני שמקבלים יחס מהבנק ועוד נושאים שאנחנו כישראלים לא מכירים ויש לתת עליהם את הדעת מראש.



    0 תגובות